utorak, 6. prosinca 2011.

Moram da budem u korak sa tehnologijom :)

Kako i sam naziv kaze moram ici u korak sa tehnologijom, kako bi se uklopila u danasnje drustvo i zbog toga sam odlucila da napravim blog. Ako vec imam Private profile page Kucna Radinost na facebook-u, zatim i Fan Page Nella & Co-Kucna radinost, sad je na red dosao i blog. Naime, rijec je o blogu u kojem cu da predstavim ono cime se bavim, a to je rucna izrada nakita, bedzeva i raznih drugih "accessories", heklanih torbi kao i ukrasavanjem noktica. U ovom prvom blogu cu da vam se predstavim sa par slicica mojih radova. 

Bit ce tu jos mnogo toga, pa pratite moj blog! :)






















2 komentara:

  1. Zbilja imaš lijepe radove, posebno mi se sviđaju naušnice na trećoj slici! Samo tako nastavi, vesele me novi postovi :) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo hvala! I ja za tvoje radove mogu reci isto, mnogo mi se svidjaju masnice i cvjetici. A bit ce jos puno novih postova, nadam se :) U toku je nagradna igra, posjeti moju FB stranicu Nella & Co-Kucna radinost za vise informacija, pozz

    OdgovoriIzbriši